انت عمرى

عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي

احلى منتدى واحلى شات حب انت عمرى


    مش كده ولا أيه ؟ الصفارة ولا الخرزانه !

    شاطر
    avatar
    ßดð‡ã ĐŁò3ã
    Admin
    Admin

    مزاجى :
    البلد :
    انثى الدلو الكلب
    عدد المساهمات : 1593
    نقاط : 4151
    السٌّمعَة : 20
    تاريخ الميلاد : 15/02/1994
    تاريخ التسجيل : 11/05/2009
    العمر : 24
    الموقع : »--(¯`v´¯)--»حــبـــ فى حضن للابد ــيــبــى«--(¯`v´¯)--«
    العمل/الترفيه : دكـتــ فى العشق ــــــورة
    المزاج : »--(¯`v´¯)--»بـــحــ أوووومووووجدااااااااووووت ووووى ـــب«--(¯`v´¯)--«

    مش كده ولا أيه ؟ الصفارة ولا الخرزانه !

    مُساهمة من طرف ßดð‡ã ĐŁò3ã في الإثنين يونيو 08, 2009 6:22 pm





    الصفارة ولا الخرزانه - حلقة 3 من سلسلة مش كده ولا ايه ؟
    >
    جرب كده وهات صفارة وانزل أي ميدان عام وصفر بيها
    هتلاقي كل الناس الصغير والكبير بيبص ومبحلق
    وبيتلموا يشوفوا ايه اللي بيحصل ؟
    والصفارة دي ليه؟ ويعني ايه؟ وازاي؟ وفين؟
    وفجأءة!!!!
    تلاقي البلد في ساعة واحدة بتتكلم ع الصفارة دي .
    ومش بعيد تاني يوم يزيد الاقبال على الصفافير
    وتلاقي بياعين في كل حته
    وينادي المنادي: ايو ياااااااا بيه
    الصفااااااارة
    الخمسه بخمسه جنيه .
    ===
    ===
    طب جرب كده وهات عصاية ولا خرزانه
    ومسكها لواحد زي الباب
    ووقفه في أي ميدان ولا محطة اتوبيس
    ومش هنقول يضرب بيها حد
    سيبه بس يطوح بيها في الهوا من حواليه
    هتلاقي كله بيجري ومحدش هيقف حتى يعرف في ايه
    مش كده ولا ااااااااااااااايه ؟؟؟


    جينا بقى لفقرة التساؤلات الجادة :
    المثل بيقول:
    تجمعنا صفارة وتفرقنا عصايه
    يا ترى المثل ده صح .؟!
    تختار الصفارة ولا الخرزانه ؟
    ولواخترت الصفارة قولنا ليه ؟
    ولو اخترت الخرزانه قولنا ليه ؟
    وخليك صحباوي بجد
    والكلام جد .. وجد الجد
    ومنتظر ردودكم فشاركونا بابداء الراي

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس يونيو 21, 2018 8:28 am